SORTIMENT

Ano. Jsme přesvědčeni o prvotřídní kvalitě, originálním designu a skvělých technologických vlastnostech, které dokáží čeští skláři nabídnout. Zároveň ale nechceme zcela diskriminovat naše zahraniční kolegy, kteří sklářskému průmyslu historicky mnohé přinesli. Je tedy možné, že se v našem sortimentu časem objeví i zahraniční výrobky. Zemi původu naleznete vždy přehledně v popisu produktu. Vždy ale chceme garantovat, aby minimálně 90% námi nabízeného sortimentu bylo české produkce. 

Upřednostňujeme kvalitu před kvantitou a prioritně se vždy řídíme spokojeností zákazníků s daným produktem. Velice důležitými kritérii jsou pro nás dále fyzikální vlastnosti produktu a design. 

Ano, jistě! Postupem času navazujeme spolupráci s dalšími sklárnami a lokálními sklářskými umělci, abychom vám přinesli co možná nejbohatší a nejzajímavější nabídku sklářských výrobků. Naším cílem ovšem není co největší počet položek v nabídce, ale co nejlepší položky v nabídce.

CENY

Pokud u nás nakupujete poprvé, využijte speciální akci na 10% pro první nákup. Jestliže se jedná o opakovaný nákup, můžete vyčkat na některou z našich speciálních akcí.

Ano, jestliže zařizujete kavárnu, bar, novou kancelář nebo se např. stěhujete do nového bytu a potřebujete odebrat více než 15 položek, jsme schopni jednat o množstevní slevě. Tyto objednávky řešíme individuálně a můžete nás s nimi kontaktovat na emailu info@glasino.cz nebo na našem chatu. 

OBJEDNÁVKY

Pro tyto účely Glasino vždy garantuje, že bude zboží zabaleno tak, aby při přepravě nedošlo k žádným škodám a znehodnocení výrobků. V případě, kdy bude zboží doručeno zákazníkovi poškozené z jakéhokoli důvodu, vrátí plnou vynaloženou částku. 

Ano, můžete nás kontaktovat na emailu podpora@glasino.cz nebo na našem chatu. Napište, jaký produkt chcete přidat (nejlépe zašlete odkaz), pokud je nabízen ve více variantách, variantu uveďte a v jakém množství. Pokud stihneme váš podnět zaznamenat včas před expedicí, můžeme do objednávky produkt přidat bez dodatečných nákladů. Poté již přidání není možné a musí se vytvořit nová objednávka.

Ano, pokud stihnete objednávku stornovat před zabalením a expedicí, je možné ji zrušit bez dodatečných nákladů. Od momentu zabalení a expedice již objednávku zrušit nelze. 

Všechny odeslané výrobky prochází i naší vlastní kontrolou kvality, takže se vždy s největší pravděpodobností bude jednat o poškození během přepravy. V tom případě se řiďte následujícím postupem:

1. Co nejrychleji nás kontaktujte - zašlete fotografie poškozeného produktu na náš email podpora@glasino.cz nebo na náš chat.

2. Obratem vám bez dodatečných nákladů zašleme nový produkt, pokud bude na skladě. Případně se dohodneme na jiném plnění. V případě unikátních kusů a limitovaných edic se situace vždy řeší individuálně.

3. Řiďte se pokyny našeho asistenta, který s vámi zařídí případné zpětné odeslání poškozeného výrobku a situaci začne řešit společně s dopravcem.