Jste tu poprvé? :) Užijte si první nákup o 20% VÝHODNĚJI a přesvědčte se, že kvalitní české sklo jde nakupovat online. Stačí v pokladně zadat kód "CESKESKLO"!

FAQ - Často kladené dotazy

SORTIMENT

Najdu ve vaší galerii výhradně české sklo?

Jsme přesvědčeni o prvotřídní kvalitě, originálním designu a skvělých technologických vlastnostech, které dokáží čeští skláři nabídnout. Zároveň ale nechceme zcela diskriminovat naše zahraniční kolegy, kteří sklářskému průmyslu historicky mnohé přinesli. Je tedy možné, že se v našem sortimentu časem objeví i zahraniční výrobky. Zemi původu naleznete vždy přehledně v popisu produktu. Vždy ale chceme garantovat, aby minimálně 90% námi nabízeného sortimentu bylo české produkce. 

Podle čeho vybíráte sortiment do vaší galerie?

Upřednostňujeme kvalitu před kvantitou a prioritně se vždy řídíme spokojeností zákazníků s daným produktem. Velice důležitými kritérii jsou pro nás dále fyzikální vlastnosti produktu a design. 

Budou ve vaší galerii přibývat další výrobky?

Ano, jistě! Postupem času navazujeme spolupráci s dalšími sklárnami a lokálními sklářskými umělci, abychom vám přinesli co možná nejbohatší a nejzajímavější nabídku sklářských výrobků. Naším cílem ovšem není co největší počet položek v nabídce, ale co nejlepší položky v nabídce.

CENY

Jak u vás mohu nakupovat co nejvýhodněji?

I když se v první řadě soustředíme, abychom poskytovali co nejkvalitnější a nejatraktivnější české produkty, dbáme i na to, aby koupě u nás byla co možná nejvýhodnější. Zde je pár tipů, jak toho docílit:

  • Přihlaste se k odběru našich personalizovaných akcí a slev. Budete tak mít unikátní přístup k výhodnějším nabídkám, které našim odběratelům pravidelně zasíláme. Akce jsou vždy šité na míru pouze pro vás a pro zákazníky s podobnými preferencemi. 
  • Sdílejte své pozitivní zkušenosti z nákupu na Instagramu. Stačí sdělit vašim přátelům v Instagram příspěvku nebo Instagram Stories, co vás během nákupu nejvíce potěšilo (pěkný design výrobku, rychlá doprava, skvělá komunikace...), označit náš profil @glasino.cz a my vám obratem zašleme slevu pro váš příští nákup. 
  • I přesto, že nejsme fanoušci rozsáhlých plošných slevových akcí, pravidelně sledujte naše sociální sítě a webové stránky, aby vám případně nějaká neunikla. :)
Mohu žádat o množstevní slevu?

Ano, jestliže zařizujete kavárnu, bar, novou kancelář nebo se např. stěhujete do nového bytu a potřebujete odebrat více než 15 položek, jsme schopni jednat o množstevní slevě. Tyto objednávky řešíme individuálně a můžete nás s nimi kontaktovat na emailu info@glasino.cz nebo na našem chatu. 

OBJEDNÁVKY

Jedná se o sklo. Mám jistotu, že dorazí v pořádku?

 Pro tyto účely Glasino vždy garantuje:

  • že bude zboží zabaleno tak, aby při přepravě nedošlo k žádným škodám a znehodnocení výrobků,
  • že v případě, pokud bude zboží doručeno zákazníkovi poškozené z jakéhokoli důvodu, vrátí plnou vynaloženou částku. 
Mohu do již obeslané objednávky přidat zboží? 

Ano, můžete nás kontaktovat na emailu podpora@glasino.cz nebo na našem chatu. Napište, jaký produkt chcete přidat (nejlépe zašlete odkaz), pokud je nabízen ve více variantách, variantu uveďte a v jakém množství. Pokud stihneme váš podnět zaznamenat včas před expedicí, můžeme do objednávky produkt přidat bez dodatečných nákladů. Poté již přidání není možné a musí se vytvořit nová objednávka.

Mohu odeslanou objednávku zrušit?

Ano, pokud stihnete objednávku stornovat před zabalením a expedicí, je možné ji zrušit bez dodatečných nákladů. Od momentu zabalení a expedice již objednávku zrušit nelze. 

Co mám dělat, pokud mi dojde zboží poškozené?

Všechny odeslané výrobky prochází i naší vlastní kontrolou kvality, takže se vždy s největší pravděpodobností bude jednat o poškození během přepravy. V tom případě se řiďte následujícím postupem:

1. Co nejrychleji nás kontaktujte - zašlete fotografie poškozeného produktu na náš email podpora@glasino.cz nebo na náš chat.
2. Obratem vám bez dodatečných nákladů zašleme nový produkt, pokud bude na skladě. Případně se dohodneme na jiném plnění. V případě unikátních kusů a limitovaných edic se situace vždy řeší individuálně.
3. Řiďte se pokyny našeho asistenta, který s vámi zařídí případné zpětné odeslání poškozeného výrobku a situaci začne řešit společně s dopravcem.